26 Mart 2014 Çarşamba

İşte Geldi İlkbahar

Nihayet bahar geldi. Havalarda tatlı bir telaş... Baharı iyiden iyiye hissettiğimiz şu günlerde canlandığımızı,yeniden doğmuş gibi olduğumuzu hissederiz çoğu kez. Bazen de bizi bu havalar mahveder :) Benim gibi alerjik bünyeler için polenler yavaş yavaş kendini hissettirir. Polenler birkaç ay baharı sevmememize neden olur. Hapşırarak, kaşınarak bazen de zor nefes alarak geçiririz bu mevsimi. Bunun için evimizde toz tutmayan eşyalar tercih etmeli diye düşünüyorum. Bu biraz olsun iyi geliyor. Ayrıca havaların ısınması böceklere de iyi geliyor :) Özellikle karıncalar hızlıca gezinmeye başlıyor birçok evin içinde. Ben karbonatı denedim ama pek faydası olmadı. Bugün karıncaların çıkış yerlerine kireç döküldüğünü işittim. Bilmiyorum ne kadar sağlıklı! Bakalım bahar bize daha neler gösterecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder